جوك 13

.

.
google-site-verification: google48164bad2306ed30.html

به وبلاگ من خوش آمدید برای تبادل لینک با ما از سیستم تبادل لینک هوشمند وبلاگ استفاده کنید ممنون
ایمیل مدیر : alisrzptc@gmail.com

» 4 خرداد 1399
» 3 خرداد 1399
» 2 تير 1395
» 1 تير 1395
» 7 خرداد 1395
» 6 خرداد 1395
» 5 خرداد 1395
» 4 خرداد 1395
» 3 خرداد 1395
» 2 خرداد 1395
» 1 خرداد 1395
» 3 ارديبهشت 1395
» 1 آبان 1394
» 6 فروردين 1393
» 3 مرداد 1391
» 5 آذر 1390
» 3 آذر 1390
» 1 آذر 1390
» 7 آبان 1390
» 6 آبان 1390
» 5 آبان 1390
» 4 آبان 1390
» 3 آبان 1390
» 1 آبان 1390
» 6 شهريور 1390
» 5 شهريور 1390
» 4 شهريور 1390
» 3 شهريور 1390
» 2 شهريور 1390


» بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
» بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
» تبادل لینک پیج رنک بالا
» املاك صنعتي پايتخت
» بزرگترین وب خنده.خنده در2ثانیه
» جک و خنده
» فروشگاه ایران سی سی تی وی
» تبادل لینک اتوماتیک
» تبادل لینک 3 طرفه،تبادل لینک اتوماتیک ، تبادل لینک
» تبادل لینک هوشمند
» تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
» همسریابی
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» دوره آموزشی| کلاس| بازرسی فنی| جوش| پایپینگ| رنگ
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک اتوماتیک
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان
» مدرک بازرسی جوش
» تبادل لینک رایگان
» دایرکتوری تبادل لینک رایگان
» تبادل لینک رایگان
» تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
» تبادل لینک رایگان
» وب سایت:دایرکتوری تبادل لینک رایگان
» ثبت آگهی
» نمایشگاه نفت و گاز
» آپلود عکس
» تبادل لینک رایگان
» وب سایت: وبلاگدهی
» پنل اس ام اس رایگان
» فروشگاه ساعت
» ساعت دیواری ولنتاین
» نمایندگی ساعت
» دانلود آهنگ جدید
» بازي pes 2017
» آموزش گل سازی
» تبادل لینک
» سایت همسریابی
» رادیو جوان
» دانلود مقاله
» مشاوره حقوقی
» چرم دوزی
» تبادل لینک هوشمند و رایگان
» وقت سفارت آمریکا
» تالار عروسی در تهران
» تبادل لینک رایگان
» تبادل لینک اتوماتیک
» باغ تالار
» کسب در آمد از اینترنت بدون سرمایه
» معرفی سایتهای کلیکی معتبر
» دانلودبرترین وبهترین پروژه ها،مقاله و تحقیق های دانشجویی
» جوك جوك اس ام اس
» تبادل لينك و افزايش بازديد
» تا حالا دقت کردین
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» : بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
» افزایش پیج رنک
» چت روم
»
» برام هیچ حسی شبیه تو نیست
» وبلاگ علمی
» کرم لاغری موضعی اسلیمینگ
» مسایل جنسی ................ مسایل جنسی ..................... مسایل حنسی .................... مسایل جنسی
» -----چت انلاین"دانلود رایگان-----
» نمایندگی 1732 -پیش بینی و تحلیل بازیها
» فروشگاه اینترنتی کالا 140
» جوک ، عکس ، sms
» دنبال چی میگردی
» داستان های کوتاه و مطالب متفاوت
» وب کاران
» دایرکتوری تبادل لینک
» زنجان بلاگ
» تبادل لینک اتوماتیک
» دانلود کلیپ
» هاست
» ماجرای همسایه
» سامانه نیازمندیهای بین المللی جام زر:تبلیغات رایگان جامع شهر
» آرین وب :مجری طراحی سایت ها و سامانه های اطلاع رسانی
» تحقیقات و پروژه های دانشجویی,طرح های کارآفرینی
» فروش آنلاین مقالات، تحقیقات و پروژه های دانشجویی
» سامانه نیازمندیهای جام زر:تبلیغات رایگان جامع شهر
» فروشگاه بزرگ اینترنتی صالحیار
» درج آگهی رایگان
» کسب درآمد برای سایت و وبلاگ شما
» سایت تفریحی پرشین استارت
» جدید ترین و نایابترین عكسها
» تبادل لینک رایگان با رنک 4
» طراحی سایت
» سئو و بهینه سازی وبسایت
» مرجع گرافیک و تبلیغات
» تور
» تبادل لینک اتوماتیک
» کابینت - کابینت آشپزخانه
» تبادل لینک هوشمند
» ابزار رایگان وبمسترها
» وبلاگ فوق تخصصی شطرنج
» به جز این ها دیگه چی میخوای؟؟؟؟
» مرجع تخصصی کامپیوتر
» سریالهای مورد علاقه من
» اخبار IT
» جدیدترین بازی های کامپیوتر
» دانلود,موزیک روز,ایرانی,عربی,ترکی,خارجی
» فروشگاه اینترنتی و خرید پستی
» فروشگاه اينترنتي و تبادل لينك هوشمند آبي من
» پرینتر
» بلوچ
» جدید ترین و نایابترین عكسها
» دایرکتوری تبادل لینک
» دانلود نرم افزار
» خاطرات
» بزرگترین و بهترین پاتوق تفریحی و آموزشی
» ♥♥خدای مهلبون دوستت دالم:دخمل صولتي♥♥
» وبلاگ درسی
» تبادل لینک سه طرفه
» هرچی بخوایی هست...!
» جهان دانلود
» انجمن گفتگوی وبلاگ نویسان لوکس بلاگ
» ღ♥ღ هر چی تو بخوای.... ღ♥ღ
» بن دانلود
» گلچین وبگردی های من
» گروه اينترنتي جرقه
» طنز و سرگرمي
» جديدترين عکس ها و موزيک ها
» کسب درامد از اینترنت
» آگهی رایگان
» سایت درج آگهی رایگان
» آگهی، نیازمندی و تبلیغات رایگان
» به وبلاگ تک شوت خوش آمدید
» علمی، ورزشی
» عاشقان فرناندوتورس
» پرینتر hp
» گالری بزرگ دانلود RAMZ
» ♥♥ عاشقانه ها ♥♥
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ جوک و اس ام اس و آدرس shadlife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 34182
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1



RSS
جوك 13
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهار شنبه 4 مرداد 1391 در ساعت 20:9

آنقدر بدم مياد ازاينايی که از سادگي و صداقت بچگيامون


سو استفاده ميکردن و حرف مي کشيدن ازمون !


الان که بزرگ شدم ميفهمم چه مسائل فوق سري اي رو لو دادم …




يعني اگه اسمت


"ميرزا پشم الدين خانِ گل کَلَميان"


هم باشه، وقتي ميخواي ايميل درست کني


ميگه قبلا يه ايميل با اين اسم ساخته شده ..!




يعني‌ اگه رو نوشابه نمي نوشتن “خنک بنوشيد” ،

 من ميجوشوندم بعد ميخوردم !!!





زنه با “جيگر” غذا درست ميکنه,

سرسفره ميذاره به بچهاش ميگه,

 اگه گفتين اسم اين غذا چيه؟

يه راهنمايي ميکنم ,

باباتون بيشتر اوقات منو به اين اسم صدا ميزنه !

دختره به پسره ميگه نخوري ها..”تاپاله”س!!




ميگه کامپيوتر خونتون و با نرم افزار خاصي ويروس کشي ميکني؟

 پ ن پ ميندازيمش تو آب جوش يه چندتا قل بزنه

ويروسش کشته بشه!!!!





چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که


بزنه تو صورتم...!


منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم:


بزن بابا..!


بزن !


بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه...!


بزن که بفهمم هنوز بی صاحاب نشدم...!


بزن بابا!


ودر نهایت ناباوری بابام زد تو گوشم





توي دانشگاه يکي از هم کلاسيها از يه دختره خوشش اومده بود،

 

رفته بود کشيده بودش کنار با اعتماد به نفس کامل بهش گفته بود:


ديگه وقتشه که سايه ي يه مرد بالا سرت باشه…





طرف ماشين صفر از ايران خودرو گرفته توش که ميشيني

 

 ميبردت تو حال و هواي بازار مسگرا.

 

 تنها جاييشم که صدا نميده بوقشه





هموطن گرامي يارانه شما به زودي قطع خواهد شد،

شما در قصابي ديده شديد.

(گشت نامحسوس ستاد هدفمندي يارانه ها)





اگر مایل هستین دو ساعت در روز و سه روز در هفته کار کنید

و ماهیانه حداقل یک میلیون و پانصد  حقوق بگیرید

و همچنین از بیمه و مزایا هم استفاده کنید

با ما تماس بگیرید

باهم میگردیم زودتر پیدا میشه !





زندگی خیلی بی رحمه … دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین!





یک خروس آگاه در گفتگو با خبرنگار

آقا ما زمان قدیم با هزار تومن زن گرفتیم!

الان با هزارتومن نوکم نمیدن !













نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:23---1 شهريور 1393
با سلام وبلاگتون خیلی خوب هست لطفا به وبلاگ من هم یه سر بزنید hamehchiz20.loxblog.com

کوثر
ساعت1:42---27 مرداد 1393
سلام وب قشنگی داری من ادرس شما را در وبم قرار میدهم ممنون

امیر
ساعت8:57---16 مرداد 1393
سلام
من شما رو تو صفحه اصلی لینک کردم!
شما هم منو به اسم مطالب جالب ، جدید و طنز لینک کنید و بهم خبر بدید!
مرسی


zs
ساعت3:16---25 بهمن 1392
سلام سایت قشنگی داری میشه با وبلاگ من تبادل لینگ کنی

محمدمسلمی
ساعت14:16---19 بهمن 1392
خنده داربود

محمدمسلمی
ساعت14:12---19 بهمن 1392
خنده داربود

داریوش
ساعت12:12---15 بهمن 1392
سلام دوست عزیز ؛و بلاگ واقعا زیبا و پرباری دارین؛ محتوا و قالب و سلیقه هم عالی ؛ خسته نباشید واقعا ؛
خوشحال میشم به منم سربزنید و باتبادل لینک موافقت کنید,

ضمنا بجز وبلاگم من یک چتروم بابازدیدبالایی درروزدارم؛ خواستید بااون هم تبادل لینک میکنم باهاتون؛ آدرسش: adinachat.com
امکانات زیاد و سرعت و امنیت برای کاربران و اعطای درجه ویژه به مدیریت وبلاگها
خسته نباشید منتظر حضورگرمتون هستم عزیز؛ این لینک هم مطالعه کنید حتما به دردتون میخوره؛

http://adina-links.blogfa.com/post/2


شکیلا
ساعت12:17---28 آذر 1392
خوشم اومد
خیلے.....
ولے تکرارے زیاد داشتااا...


مسیح
ساعت23:49---20 آبان 1392
دادا ی تبلیغ از چت روم من بزار تو وبت اگه میشه منو اد کن قیمتش هر چی هست بگوو بهت بدم uoouoochat.ir

با حق
پاسخ: سلام من اینجا بابت پول کار نمی کنم ولی باشه ادت میکنم


ehsan
ساعت21:18---14 آبان 1392
خيلي قشنگ بود
به ماهم سربزن اجاره ويلا در گيلان واجارگاه با ارزونترين قيمت


عاشق تنها
ساعت13:40---5 آبان 1392
LIKE

لبخند
ساعت19:58---30 مهر 1392
خیلی جالب بود

لبخند
ساعت19:57---30 مهر 1392
خیلی جالب بود

امیر
ساعت17:59---14 مهر 1392
سلام
یک کتاب جوک پیدا کردم خیلی باحاله دوست داشتی بذار تو سایتت دیگران لذت ببرند

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=6b9b5cdca2953 250e3a0e2e50f76b54f


sima
ساعت10:38---13 مهر 1392
سلام وب فوق العاده عالی و زیبایی داری. خیلی خوشم اومد و حال کردم. لینکت کردم به وبم بیای و نطر بدی ممنون میشم. موفق و سلامت باشی انشاله. منتظرتم. بااااااااااااااااااااااااااااا اااااااای

علیرضا
ساعت13:45---29 تير 1392
دمت گرم عالیه به وبلاگ من هم سر بزن

مجید
ساعت16:06---7 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی دارید . من وبلاگی دارم در مورد سرگرمی و اس ام اس های جدید که هر روز بیش از 3 بار آپدیت میشه . خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم . موفق باشید

shahin
ساعت16:09---15 بهمن 1391
باسلام می خواستم از شمادرخواست کنم درصورت امکان منودربخش پیوندهای وبلاگتون(لینگ دوستان)باعنوان بزرگترین سایت سرگرمی واموزشی ودانلودی ثبت کنیدبعدباارسال نظرازمن بخوایدکه شماروباعنوان موردنظرخودتون دراین بخش وبلاگ خودم ثبت کنم باتشکرwww.shahindownloads.persianblog.ir

محمد رضا
ساعت8:48---25 شهريور 1391
سلام
من مدیر وبلاگ بزرگ ترین سایت اسمس و جوک هستم
من شمارو لینک کردم اما هرچی خودم رو لینک می کنم میگه اول مارو لینک کنید
می خواستم بگم اگه اشکالی نداره خودتون منو لینک کنید
عنوان: بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
http://1000sms.rozblog.com/

به من هم سر بزن
متشکرم


محمد رضا
ساعت11:29---22 شهريور 1391
سلام
من مدیر وبلاگ بزرگ ترین سایت اسمس و جوک هستم
من شمارو لینک کردم اما هرچی خودم رو لینک می کنم میگه اول مارو لینک کنید
می خواستم بگم اگه اشکالی نداره خودتون منو لینک کنید
عنوان: بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
http://1000sms.rozblog.com/

به من هم سر بزن
متشکرم



Vatan Fa
ساعت22:41---9 شهريور 1391


با سلام

وبلاگ زیبایی داری



اگه مایل به تبادل لینک هستی ما رو با نام جک جدید لینک کن، بعد عنوان لینکت رو برای من بفرست تا لینکت کنم.


پاسخ:ازتبادل لبنک اتوماتیک داخل وبلاگ استفاده کن موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: موضوعات مرتبط: جوك، ،
:: برچسب‌ها: جوك , هدفمندي يارانه ها, جوك با حال , ,
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :